ASZF

 

Vásárlással kapcsolatos információk

 

- Garancia

- szállítási feltételek, határidő, költségek, átvételi lehetőségek

- fizetési módok

- elállás jog

- egyéb jogi tudnivalók

- adatvédelmi irányelvek

- egyéb, fontosnak vélt információk

 

------------------------------------------------------------------

 

Megrendelés menete:
1. A kiválasztott terméke(ke)t, tegye a KOSÁRBA, majd kattintson a "Kosárba" felíratra.
2. Töltse ki figyelmesen a megrendelési adatlapot lépésenként, majd kattintson a "MEGRENDELÉS KÜLDÉSE" gombra. A megadott e-mail címre azonnal küldünk egy értesítést, amely arról tájékoztatja Önt, hogy megrendelését felvettük.

Megrendelések feldolgozása: munkanapokon 8-16 óra között.

Előfordulhat, hogy a rendelt termék a megrendelés előtt vagy alatt elfogyott, ebben az esetben e-mail-ben, vagy telefonon jelezzük azt.

 

Kiszállítás

  • MPL 
  • posta

Példa: A kiszállítást az MPL futárszolgálat végzi hétköznapokon
A rendelés leadását követő munkanapon tudjuk Önnek a csomagot elindítani, amit az azt követő munkanapon szállít ki a futár.

A házhoz szállítás 3-5 munkanapon belül történik , de 95%-ban már másnap kiszállításra kerülnek , amennyiben délelőtt 9 óráig leadja rendelését.
A futárnak átadjuk az Ön telefonszámát, hogy ha esetleg nem találja a címet, nem talál otthon átvevőt, akkor tudjon Önnel egy másik időpontot egyeztetni. Kérés estén természetesen a telefonszáma nem kerül átadásra.

 


Személyes átvételre nincs lehetőség.
 


 

Webáruházunkban az alábbi fizetési módok közül választhat (opcionális!)

  • utánvét készpénzzel, utánvét bankkártyával
  • előre utalással

Banki átutaláshoz adatok

Számlatulajdonos neve:Mihalkó Márkó

bank megnevezése: Polgári Bank
bankszámlaszám: 61200429-10020793-00000000
 

 

Fizetési módot a rendelés leadásakor a kosárban /megrendelőlapon választhat. 

 

(Fizetési mód részletezve pl.: Utánvét
Fizetés készpénzzel történik, a futárnak az áru átvételének időpontjában (az átvett áru értéke + kiszállítás díja). A fizetendő összegről a megrendelés elküldésekor pontos információt kap a vásárló, emlékeztetőül e-mail értesítést kap a megadott e-mail címére a rendelt termékekről, azok értékéről, a kiszállítás díjáról valamint az átvételkor fizetendő végösszegről.)

 

Az elállás joga
A 17/1999 (II. 5.) Kormányrendelet értelmében az utánvéttel történő vásárlás esetén az áru vásárlásától 14 napon belül elállhat. Az elállás jogát az áru átvételének napjától gyakorolhatja.
* Az elállási jog indoklás nélkül gyakorolható;
* Az elállási jog 14 munkanapon vagy (vagy 14 naptári napon belül) gyakorolható;
* Az elállási határidő a termék átvételekor kezdődik, illetve szolgáltatás esetén a szerződéskötéskor;
* Elállás esetén a szolgáltató legkésőbb 30 napon belül fizeti vissza a fogyasztó által kifizetett összeget
* Elállás esetén a fogyasztót kizárólag a termék visszeküldésének költsége terheli;
* A szolgáltató követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítését;
* A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot olyan termék értékesítése esetében, mely természetével fogva(higiéniai és egészségügyi okból) nem szolgáltatható vissza, ha a fogyasztó a terméket közvetlenül védő csomagolásból már felbontotta és/vagy rendeltetésszerű használatát megkezdte.

 

Szállításra vonatkozó információk >>

Adatvédelem >>

 

Általános szerződési feltételek

 

Szolgáltatóra / webáruház üzemeltetőjére vonatkozó adatok:

Mihalkó Gyula

3574 Bőcs Móricz Zsigmond 12.

Adószám: 68785594-1-25

Nyilvántartási szám: 52249646

Statisztikai számjel: 68785594-4791-231-05

 

 

Szolgáltatás / megrendelésre vonatkozó információk:

 

A megrendelések felvétele a Hangulatos Bolt webáruházban (kizárólag) elektronikus úton lehetséges a webáruház felületén, a kosárba rakás gombbal, a kosár adatainak kitöltésével. Telefonon, e-mailben a

hangulatosbolt@gmail.com   a szolgáltató (eladó) nem fogad el / elfogad megrendeléseket. A megrendelés részleteit, a rendeléssel kapcsolatos tájékoztatást a szolgáltató elektronikus formában küldi a megrendelő részére.

 

Amennyiben a megrendelt termék nem áll rendelkezésre / eladó nem tudja szállítani, abban az esetben értesítést küld vagy telefonon egyeztet.

 

A megrendelés leadása még nem minősül szerződéskötésnek, a teljesítésig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható, melyre elektronikus levélben van lehetőség. A felek közötti szerződés az áru megvásárlása során jön létre. 

 

A távollévők között létrejött szerződést a szolgáltató (eladó) iktatja, jogszabályban meghatározott ideig őrzi azt. 

 

A személyesen, üzletben történő átvétel nem minősül távollévők között megkötött szerződéskötésnek. (?)

 

Az elállás jogára vonatkozó szabályozást a 45/2014. (II.26) kormányrendelet tartalmazza.

 

Az átvételi időpont a futártól való átvétel időpontja.

 

Elállási jog gyakorlása esetén a vásárló saját költségén kell, hogy a szolgáltató (eladó) részére visszaküldje a sértetlen terméket, a számlával, vagy annak másolatával. Visszáru cím: .... Utánvéttel visszaküldött csomag esetén... (van lehetőség / nincs lehetőség). ((Ha a termék sérült a vevő köteles a keletkezett kárt a szolgáltatónak megtéríteni)
A 17/1999 (II. 5.) Kormányrendelet értelmében az utánvéttel történő vásárlás esetén az áru vásárlásától 14 napon belül elállhat. Az elállás jogát az áru átvételének napjától gyakorolhatja.

 

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a ptk-ban és a 49/2003. (vii.30.) gkm rendeletben foglaltak az irányadóak.

 

Hibás, szállítás során sérült termék (árucikk) esetén az eladó a terméket díjmentesen kicseréli, vagy a vásárló elállhat a vásárlástól. 

 

A szolgáltató nem vállal felelősséget önhibáján kívüli késésért, információk elvesztéséért, rendelés nem teljesítéséért. 

 

Amennyiben panaszos ügyét nem sikerül a szolgáltatóval rendeznie, panaszával fordulhat a ... Békéltető Testülethez